Verzending & Retour

VERZENDING

Alle zendingen zijn GRATIS en verzekerd. Levering van producten die op voorraad zijn, vindt plaats binnen 7-12 werkdagen. Voor producten die niet op voorraad zijn, kan de levertijd variëren. U ontvangt de trackinglink binnen 2-3 dagen, waarmee u de bestelling kunt volgen. Als u deze link niet ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice of stuur een e-mail naar:

RETOUR

Om in aanmerking te komen voor een retour moet het artikel in dezelfde staat verkeren als u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U heeft ook de bon of het bewijs van aankoop nodig.

De artikelen die u wilt retourneren, moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket aan ons worden geretourneerd. De terugbetaling wordt binnen 14 dagen verwerkt via de betaalmethode die u heeft gebruikt.

De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant en moeten naar ons magazijn worden gestuurd.

Als u niet tevreden bent met uw bestelling, heeft u het recht om deze te retourneren.

Retourprocedure

Als u niet tevreden bent met de artikelen die u heeft besteld, heeft u de mogelijkheid om ze binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Voeg alstublieft het ingevulde retourformulier samen met de factuur bij de zending. Als dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we het retourverzoek niet verwerken.

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling van het aankoopbedrag of om te ruilen, moet het geretourneerde product in originele staat verkeren en voorzien zijn van labels en tags. Het product mag geen tekenen van gebruik vertonen. We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als er vermoedens zijn dat de artikelen al zijn gebruikt of beschadigd zijn buiten onze controle.

Vraag uw retourformulier aan via onze klantenservice.

Terugbetalingen

Zodra het product is ontvangen, zal het zo snel mogelijk worden omgeruild of het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen op uw bankrekening teruggestort.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt verwerkt. Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt verwerkt. Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourvoorwaarden

  • U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.
  • Producten zoals ondergoed, lingerie, kousen en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourbeleid van Designerdog vanwege hygiënische redenen. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd en worden niet verwerkt.
  • Voorzie de retourzending van een trackingcode (op uw eigen kosten).
  • E-mail een foto van de trackingcode op de dag van verzending.
  • Het retourformulier moet bij de zending worden gevoegd (bij de klantenservice aan te vragen).
  • Het product moet in ongebruikte staat worden teruggestuurd.
  • Het product moet in de originele verpakking zitten.
  • Het product zal worden geïnspecteerd op schade veroorzaakt door de klant; de retourzending van een beschadigd product veroorzaakt door de klant wordt niet verwerkt.
  • Retouradres: 5/F, Unit 2, Building 5, Niannianhong Furniture Group, No.201 Yongmao Road, Choujiang Street, Yiwu, Jinhua, Zhejiang Province, China